- Determinanty zachowań nabywców na rynku usług turystycznych — w świetle badań
Szczegóły obiektu: Determinanty zachowań nabywców na rynku usług turystycznych — w świetle badań
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:

- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca: ;
- Współtwórca:
: ;
: - Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141639 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.49.9 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Katalog BUWr:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:163734 - Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2025-01-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-07-10
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 142
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
The Role of Consumers’ Behaviour in Applying Green Marketing: An Economic Analysis of the Non-alcoholic Beverages Industry in Kosova
Twórca:Podvorica, Ganimete; Ukaj, Fatos
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Twórca:Sadowa, Agnieszka
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Twórca:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst