Szczegóły obiektu: Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0001-9279-8678
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137392 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.38.1 - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 65
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Warunki edukacyjne w rodzinach dla rozwijania oporu dzieci wobec konsumpcjonizmu
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Wartość dialogu międzykulturowego w przezwyciężaniu konfliktów na pograniczach kulturowych
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Współpracownik:Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współpracownik:Homa, Magdalena. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
Twórca:Biedroń, Małgorzata
Style życia we współczesnym społeczeństwie i ich wpływ na zachowanie rynkowe młodych konsumentów
Twórca:Sobotko, Ewelina
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
Media a gospodarka : Systemowe uwarunkowania konsumpcjonizmu
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.