Szczegóły obiektu: Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0003-1466-2454
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
:(Red.);
:(Red.)
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136967 ;
- DOI:
10.19195/2658-1310.28.3.7 - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-04-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 102
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
„Ja o sobie” - zastosowanie biblioterapii w pracy z uczniami klas 4-6 szkoły podstawowej o obniżonej
Typ:tekst
Współpracownik:Czernianin, Wiktor. Red.
Adolescent personalities and their self-acceptance within complete families, incomplete families and reconstructed families
Twórca:Walęcka-Matyja, Katarzyna
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Psychometric properties of Self-Perception Profile for Children in a Polish sample
Twórca:Gacek, Michał; Pilecka, Władysława; Fusińska-Korpik, Agnieszka
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Kształtowanie się poczucia własnej wartości u dzieci z trudnościami rozwojowymi
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Samoocena młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym
Twórca:Grabowiec, Anna