Lifestyle segmentation of Czech food shoppers
Ekonomia – Wroclaw Economic Review. 2019, 25/2
consumer behavior
consumer segmentation
food-related lifestyle
Od 2013: Ekonomia – Wroclaw Economic Review
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136453 ISSN 0239-6661 ISSN 2084-4093
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661, No 3941
The use of this material is allowed only with accordance of applicable rules of fair use or other exceptions provided by law, and any broader use requires the permission of the authorized entity
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego
Making materials available on the basis of the agreement with the owner of the property copyrights
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2019 Copyright by CNS
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Mar 23, 2023
Feb 14, 2023
10
13
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/146327
Edition name | Date |
---|---|
Lifestyle segmentation of Czech food shoppers | Mar 23, 2023 |