Szczegóły obiektu: Wykorzystanie mediów społecznościowych w sektorze publicznym w kontekście wymogów wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Przegląd Prawa i Administracji.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0001-9716-5802
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136169 ;
- DOI: 10.19195/0137-1134.125.17
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109942
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-01-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 84
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Twórca:Olender, Kamil
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.
Ochrona danych osobowych w wybranych państwach Azji
Twórca:Abu Gholeh, Magdalena; Kuźnicka-Błaszkowska, Dominika
Współpracownik:Kuczma, Paweł. Rec.
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współpracownik:Balicki, Ryszard. Red.; Jabłoński, Mariusz. Red.; Wójtowicz, Krzysztof. Rec.
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Possibilities of social media in information operations
Twórca:Kovanda, Petr
Współpracownik:Maciejewski, Marek. Red.; Antonów, Radosław. Red.
Wpływ wykluczenia uczniów (w tym z SPE) na ich zachowania cyfryzacyjne w mediach społecznościowych
Twórca:Prościak, Beata; Prościak, Marcin
Typ:tekst
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współpracownik:Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red.; Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Internet jako źródło informacji o faktach, o których informacja jest powszechnie dostępna, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych — uwagi na tle art. 228 § 2 k.p.c.
Twórca:Kopacki, Marcin
Typ:tekst
Współpracownik:Błaszczak, Łukasz. Red.; Gołaczyński, Jacek. Red.