Object structure
PLMET:

click here to follow the link

Title:

Gra dydaktyczna Travel-Quest "Kraj-U" - z doświadczeń działalności laboratorium dydaktyczno-metodologicznego "Inspiration Club" Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego w Winnicy (Ukraina)

Group publication title:

Edukacja Kultura Społeczeństwo

Creator:

Melnychuk, Tetiana   Neprytskyi, Oleksandr

ORCID:

0000-0002-6814-142Х   0000-0001-9536-2538

Subject and Keywords:

gra dydaktyczna   mapa Ukrainy   środki dydaktyczne   szkoła

Abstract:

Artykuł poświęcono doświadczeniom w dziedzinie tworzenia gier dydaktycznych historyczno-prawniczej platformy „Inspiration Club”, Wydziału Historycznego Winnickiego Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego. Do najbardziej reprezentatywnych autorskich gier należy Travel-Quest „Kraj-U”, który został pozytywnie przyjęty zarówno przez uczniów, jak i nauczycieli z miasta Winnica, regionu oraz całej Ukrainy. Jest to innowacyjna, zabawna i wymagająca intelektualnie gra dla uczniów szkół średnich, studentów oraz wszystkich tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat Ukrainy. Podczas fascynującej podróży uczestnicy poznają wiele interesujących faktów z historii Ukrainy, jej gospodarki, geografii, literatury, kultury i sportu. Wdrożenie nauki zdalnej podczas pandemii COVID-19, jak i – w ogólniejszej perspektywie – cyfryzacja systemu nauczania pokazują, że zasadne jest, aby stacjonarne gry dydaktyczne, przeznaczone do zajęć audytoryjnych, zostały zmodernizowane w kierunku możliwości asynchronicznego, interaktywnego wykorzystania w środowisku wirtualnym

Place of publishing:

Wroclaw

Date issued:

2022

Resource Type:

tekst

Detailed Type:

artykuł

DOI:

doi:10.34616/eks.2022.3.1.161.178

Is part of:

click here to follow the link

Access rights:

Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych

License:

Creative Commons - Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych (CC BY-ND 4.0)   click here to follow the link

Rights holder:

Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny

Autor opisu:

AZ