Papierowy i elektroniczny. O potencjale dwóch typów podręczników do nauki historii
Paper and digital. About the potential of two types of history textbooks
Edukacja Kultura Społeczeństwo
podręcznik papierowy
podreęcznik elektroniczny
multimedia
cyfrowa szkoła
zdalne, hybrydowe i stacjonarne nauczanie
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136303
doi:10.34616/eks.2022.3.1.95.113
Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych (CC BY-ND 4.0)
kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny
29 maj 2023
30 sty 2023
10
16
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145916
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Papierowy i elektroniczny. O potencjale dwóch typów podręczników do nauki historiii | 29 maj 2023 |
Wiśniewska, Dorota Przerwa, Tomasz. Red. Kołodziej, Robert. Red. Kucharski, Wojciech. Red. Urbaniak, Miron. Red.
Wiśniewska, Dorota Konieczny, Afred (1934- ). Red. Ptak, Marian J. (1950-). Red.
Wiśniewska, Dorota Przerwa, Tomasz. Red. Kołodziej, Robert. Red. Kucharski, Wojciech. Red. Urbaniak, Miron. Red.
Wiśniewska, Dorota Przerwa, Tomasz. Red. Kołodziej, Robert. Red. Kucharski, Wojciech. Red. Urbaniak, Miron. Red.