Papierowy i elektroniczny. O potencjale dwóch typów podręczników do nauki historii
Paper and digital. About the potential of two types of history textbooks
Edukacja Kultura Społeczeństwo
podręcznik papierowy
podreęcznik elektroniczny
multimedia
cyfrowa szkoła
zdalne, hybrydowe i stacjonarne nauczanie
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136303
doi:10.34616/eks.2022.3.1.95.113
Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych (CC BY-ND 4.0)
click here to follow the link
Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny
May 29, 2023
Jan 30, 2023
19
25
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145916
Edition name | Date |
---|---|
Papierowy i elektroniczny. O potencjale dwóch typów podręczników do nauki historiii | May 29, 2023 |