Strategie nauczania w dysfunkcjach na lekcjach historii i WOS. Wybrane zagadnienia
Teaching strategies of children with disfunctions in history and social studies. Selected issues
Edukacja Kultura Społeczeństwo
strategie nauczania
dysfunkcje
kompetencje narracyjne
kompetencje logiczno-abstrakcyjne
historia
wiedza o społeczeństwie
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136301
doi:10.34616/eks.2022.3.1.63.79
Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Bez utworów zależnych (CC BY-ND 4.0)
click here to follow the link
Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny
Jan 30, 2023
Jan 30, 2023
9
10
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145910
Edition name | Date |
---|---|
Strategie nauczania w dysfunkcjach na lekcjach historii i WOS. Wybrane zagadnienia | Jan 30, 2023 |
Marzec-Tarasińska, Anna Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Techmańska, Barbara
Głażewski, Michał Włodarczyk, Rafał. Red. Gromysz, Jowita. Red.
Zawartka-Czekaj, Monika Taranowicz, Iwona. Red. Grotowska, Stella. Red.
Dybał, Mariusz. Red.
Rybak, Wojciech Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.