Szczegóły obiektu: The Dynamics of Illiteracy Formation in India
PDF
Struktura
Family, Religion, Pedagogy and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135532 ;DOI: 10.34616/145449 ;
- Język:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 52
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Wpływ pandemii Covid-19 na dynamikę tradycyjnej rodziny połączonej „joint family” w Indiach
Twórca:Pietkiewicz-Pareek, Beata
Essentialism and Social Reconstructionism in India
Twórca:Pietkiewicz-Pareek, Beata
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Polityka administracyjna a samorządowa polityka oświatowa — na gruncie nauk prawnoadministracyjnych
Twórca:Raszewska-Skałecka, Renata
Typ:tekst
Współpracownik:Babińska-Górecka, Renata. Red.; Jabłoński, Mariusz. Red.
Związek Nauczycielstwa Polskiego w procesie przygotowania nauczycieli do zadań wychowawczych w Polsce po II wojnie światowej
Twórca:Kahl, Edyta
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.