Szczegóły obiektu: Performing the Professional Role by Teachers Who Experienced Reversing Roles in the Family
PDF
Struktura
Family, Religion, Pedagogy and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135527 ;DOI: 10.34616/145439 ;
- Język:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 52
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Wypełnianie roli zawodowej przez nauczycieli z doświadczeniami odwrócenia ról w rodzinie
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Parentyfikacja jako proces odwrócenia ról w rodzinie
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Parentification as a Process of Role Reversal in the Family
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Bezpieczeństwo pracy zdalnej w oświacie w dobie pierwszej fali COVID-19 a konflikt ról zawodowych i rodzinnych – refleksje z badań
Twórca:Kamińska-Berezowska, Sławomira
Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Banalność zła jako problem moralnej odpowiedzialności w dyskursie prawniczym
Twórca:Kaczmarek, Przemysław
Typ:tekst
Współpracownik:Maciejewski, Marek (1950- ). Red.; Scheffler, Tomasz. Red.
Rola prawnika jako argument w obronie etyki kodeksowej
Twórca:Kaczmarek, Przemysław
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.