Szczegóły obiektu: „Tak działa nauka”. Retoryczne aspekty naukowego marketingu
PDF
Struktura
Academic Journal of Modern Philology.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135424 ;
- DOI:
doi: 10.34616/ajmp.2022.15.20 - Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-10-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 51
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Wpływ Covid-19 na kształtowanie cen artykułów konsumpcyjnych
Twórca:Waniowski, Paweł
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Galerie sztuki współczesnej — perspektywa rozwoju czy upadku?
Twórca:Januszewska, Małgorzata J.
Współpracownik:Winiarski, Marcin. Red.
Pranie pieniędzy na rynku dzieł sztuki — skala zjawiska oraz możliwości przeciwdziałania
Twórca:Pływaczewski, Wiesław
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Trzciński, Maciej. Red.
Town design and town communications in the process of image creation of Wroclaw and Malaga
Twórca:Waniowski, Paweł; Wojtaś, Aleksandra
Typ:tekst
Współpracownik:Dybał, Mariusz. Red.
Competitiveness of cities in the post-pandemic time : The perspectives of residents and tourists
Twórca:Sztuk, Aleksandra
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Twórca:Światowy, Grażyna
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.