Szczegóły obiektu: Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
PDF
Struktura
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133291
- DOI:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-01-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-06-15
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 327
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Praktyka uważności w pracy z rodziną. Z doświadczeń poradnictwa rodzinnego i terapii
Twórca:Ładyżyński, Andrzej
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
Twórca:Archacka, Magdalena
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Gromysz, Jowita. Red.
Dom rodzinny jako kategoria pedagogiczna
Twórca:Ładyżyński, Andrzej
Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
Twórca:Czerwińska-Górz, Bożena; Muszyńska, Joanna
Typ:tekst
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Twórca:Piasecka, Małgorzata
Wage versus efficient bargaining in a Cournot duopoly: A Preliminary Note on Welfare
Twórca:Buccella, Domenico
Współpracownik:Machaj, Mateusz. Red.; Dybał, Mariusz. Red.
Syberyjskie zesłanie jako przestrzeń i miejsce „przeznaczone na zatracenie”
Twórca:Jędrychowska, Barbara
Typ:tekst