early school education
students
language skills
parents
edukacja wczesnoszkolna
uczniowie
sprawność językowa
rodzice
The article is aimed at a preliminary attempt to an in-depth analysis of ministerial requirements in the field of Polish language education at the first stage of education. This text presents the actual levels of language proficiency in children at the end of this stage of education, and its assessment from the parents’ perspective.
Celem artykułu jest pokazanie pogłębionej analizy wymagań ministerialnych w zakresie edukacji polonistycznej na pierwszym etapie kształcenia w odniesieniu do rzeczywistego obrazu poziomów sprawności językowej uczniów, kończących edukację wczesnoszkolną oraz ocenę tych umiejętności z perspektywy rodziców.
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133574 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 25 (2/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 17, 2022
Mar 4, 2022
167
178
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142857
Edition name | Date |
---|---|
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość | Nov 17, 2022 |
Olejnik-Krupa, Emilia
Makarewicz, Marta
Samujło, Małgorzata Agnieszka Sokołowska-Dzioba, Teresa