Szafran, Joanna Cwojdzińska, Anna
0000-0001-5646-7118 0000-0003-4877-6134
kindness
social emotional learning (SEL)
pro-social attitudes
school
School Kindness Scale
życzliwość
społeczno-emocjonalne uczenie się (SEL)
postawa prospołeczna
szkoła
Szkolna Skala Życzliwości
The article highlights the need to shape students’ socio-emotional skills and recognizes kindness as the foundation necessary to build these competencies. A questionnaire may be used to recognize the involvement of the school community in the formation of benevolent attitudes and produce the School Kindness Scale
W artykule zwrócono uwagę na potrzebę kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów, traktując życzliwość jako fundament niezbędny do budowy owych umiejętności. Narzędziem służącym rozpoznaniu zaangażowania środowiska szkolnego w formowanie życzliwych postaw jest Szkolna Skala Życzliwości.
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133567 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 25 (2/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Feb 2, 2023
Mar 4, 2022
118
133
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142850
Wałęga, Agnieszka
Bochno, Ewa
Zajdel, Krzysztof Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.
Gołdyn, Piotr Jędrychowska, Barbara. Red.
Wojtanowski, Mateusz Cendrowicz, Dominika. Ed. Chrisidu-Budnik, Agnieszka. Ed. Machaj, Łukasz. Rev.