Szczegóły obiektu: Sposoby wspierania motywacji do uczenia się w alternatywnym modelu edukacji – perspektywa rodziców uczniów w młodszym wieku szkolnym
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133663 ;
- DOI:
- Źródło:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-09-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 397
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Motivation for Second Language Learning in the Czech Armed Forces
Twórca:Holcner, Vladan; Dvořák, Jiří; Vápeník, Jiří
Typ:tekst
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Twórca:Hłobił, Agnieszka
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Why insight in psychotherapy does not always lead to behaviour change?
Twórca:Załuski, Jacek; Kuncewicz, Dariusz; Lachowicz-Tabaczek, Kinga
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Motivation for achievement and family perception in emerging adults
Twórca:Łukasiewicz, Jacek; Stachyra-Sokulska, Anna; Saran, Tomasz; Mazur, Anna
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Twórca:Olejnik-Krupa, Emilia
Postawy motywacyjne polskich podatników wobec płacenia podatków
Twórca:Lotko, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Tomanek, Artur. Red.
Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
Twórca:Pakuła, Arleta
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.