Szczegóły obiektu: Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych przez rodziców dzieci z dysfunkcją wzroku
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133662 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-08-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 308
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Konsekwencje doświadczania wstydu i poczucia winy przez rodziców dzieci z niepełnosprawnością wzroku
Twórca:Gładyszewska-Cylulko, Joanna
Internetowa grupa dyskusyjna jako źródło wsparcia dla rodziców dzieci niewidomych
Twórca:Papuda-Dolińska, Beata
Warunki mieszkaniowe jako wyznacznik jakości życia osób niepełnosprawnych na przykładzie osób z dysfunkcją narządu wzroku
Twórca:Sadowa, Katarzyna
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Twórca:Czerwińska, Kornelia
Konflikt typu NIMBY jako impuls do rozwoju partycypacji społecznej oraz zmian na lokalnej scenie politycznej na przykładzie gminy Jemielno w 2022 roku
Twórca:Wróblewski, Paweł
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci – oczekiwania a rzeczywistość
Twórca:Lasota, Agnieszka
Wskazówki dotyczące wychowywania w rodzinie prezentowane na łamach czasopism w XIX wieku
Twórca:Okrasa, Marzena
Współpracownik:Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Albański, Leszek. Red.; Walasek, Stefania. Red.