Distance education during the COVID-19 outbreak in the experiences of Polish students: the assessment of school relationships and its determinants
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic: ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania
Jaskulska, Sylwia
Jankowiak, Barbara
Marciniak, Mateusz
Klichowski, Michał
0000-0002-3454-7894 0000-0002-7660-2070 0000-0002-7131-626X 0000-0002-1614-926X
distance learning
coronavirus outbreak
students
social relationships network
edukacja zdalna
pandemia COVID-19
uczniowie
relacje społeczne
High-quality interpersonal relationships are a protective factor in a crisis situation. Research on the coronavirus (SARS-CoV-2) pandemic shows that there isa relationship between the personal assessment of one’s own social relationship network and other aspects of everyday functioning. This also applies to children and adolescents,and it becomes one of the key issues in preventing the negative consequences of pandemic experiences for their development and mental health.
Relacje interpersonalne wysokiej jakości są czynnikiem chroniącym w sytuacji kryzysowej. Badania dotyczące okresu pandemii COVID-19 wskazują na związek oceny własnych sieci relacji i innych aspektów codziennego funkcjonowania. Dotyczy to także dzieci i młodzieży i jest jedną z kluczowych kwestii w profilaktyce negatywnych konsekwencji doświadczeń z okresu pandemii dla rozwoju i zdrowia psychicznego.
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133646 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.24 (1/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Mar 24, 2022
456
528
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142823
Edition name | Date |
---|---|
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic: ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania | Mar 28, 2022 |