Obiekt

Tytuł: Online lessons evaluation prediction in the context of passivity and activity during the classes, and additional engagement of upper secondary students during the pandemic ; Predykcja oceny lekcji online w kontekście bierności i aktywności podczas zajęć, oraz dodatkowego zaangażowania uczniów szkół ponadpodstawowych

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

Online lessons evaluation prediction in the context of passivity and activity during the classes, and additional engagement of upper secondary students during the pandemic  
Predykcja oceny lekcji online w kontekście bierności i aktywności podczas zajęć, oraz dodatkowego zaangażowania uczniów szkół ponadpodstawowych

Twórca:

Sobczak, Sławomir   Zacharuk, Tamara

ORCID:

0000-0001-5215-0607   0000-0001-7306-5436

Temat i słowa kluczowe:

on-line lessons   passivity   activity   engagement   youth  
lekcje online   bierność   aktywność   zaangażowanie   młodzież

Abstrakt:

Students’ evaluation of lessons is determined by their perception of the quality of instruction. The involvement of students in additional educational and developmental programmes is a factor that plays a role in their attitude to learning, and leads toan even higher level of activity, the opposite of which is passivity, i.e., lack of effort in the educational process.  

Ocena lekcji przez uczniów uwarunkowana jest percepcją odbioru przez nich jakości prowadzonych zajęć. Zaangażowanie uczniów w dodatkowe programy edukacyjno-rozwojowe jest czynnikiem odgrywającym rolę w nastawieniu na uczenie sięi prowadzi do jeszcze wyższego poziomu aktywności, której przeciwieństwem jest bierność, czyli brak wysiłku w procesie edukacyjnym.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska

Data wydania:

2021

Szczegółowy typ zasobu:

artykuł

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133645   ISSN 2082-9019   e-ISSN 2300-5866

DOI:

10.34616/wwr.2021.1.107.132

Źródło:

Pdg P 343

Język:

pol

Powiązanie:

Wychowanie w Rodzinie, T.24 (1/2021)

Ma odniesienie w:

kliknij tutaj, żeby przejść

Prawa dostępu:

Attribution, ShareAlike  
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach

Licencja:

Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)  
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

B.Z., z.m

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

28 mar 2022

Data dodania obiektu:

24 mar 2022

Liczba wyświetleń treści obiektu:

99

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

162

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142822

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Obiekty Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji