Online lessons evaluation prediction in the context of passivity and activity during the classes, and additional engagement of upper secondary students during the pandemic
Predykcja oceny lekcji online w kontekście bierności i aktywności podczas zajęć, oraz dodatkowego zaangażowania uczniów szkół ponadpodstawowych
Sobczak, Sławomir
Zacharuk, Tamara
0000-0001-5215-0607 0000-0001-7306-5436
on-line lessons
passivity
activity
engagement
youth
lekcje online
bierność
aktywność
zaangażowanie
młodzież
Students’ evaluation of lessons is determined by their perception of the quality of instruction. The involvement of students in additional educational and developmental programmes is a factor that plays a role in their attitude to learning, and leads toan even higher level of activity, the opposite of which is passivity, i.e., lack of effort in the educational process.
Ocena lekcji przez uczniów uwarunkowana jest percepcją odbioru przez nich jakości prowadzonych zajęć. Zaangażowanie uczniów w dodatkowe programy edukacyjno-rozwojowe jest czynnikiem odgrywającym rolę w nastawieniu na uczenie sięi prowadzi do jeszcze wyższego poziomu aktywności, której przeciwieństwem jest bierność, czyli brak wysiłku w procesie edukacyjnym.
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133645 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.24 (1/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Mar 24, 2022
101
168
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142822
Zacharuk, Tamara Sobczak, Sławomir
Banaszak, Ewa. Red.
Felchner, Andrzej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.
Peret-Drążewska, Paulina
Prokosz, Małgorzata Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.