- Rozmowa ponownie czy rozmowa od nowa? Rozmowa jako niezbędny warunek stworzenia „nowej” szkoły po pandemii
Szczegóły obiektu: Rozmowa ponownie czy rozmowa od nowa? Rozmowa jako niezbędny warunek stworzenia „nowej” szkoły po pandemii
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133642 - DOI:
- Źródło:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-23
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 224
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rozmowa z dzieckiem w rodzinie w perspektywie przyszłych pedagożek
Twórca:Kuszak, Kinga; Basińska, Kinga
Typ:tekst
Rodziny polskie wobec wyzwań i zagrożeń pierwszej połowy XX wieku (w świetle „Szkoły”)
Twórca:Wałęga, Agnieszka
Typ:tekst
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula
Znaczenie poczucia wstydu w wychowaniu
Twórca:Zajdel, Krzysztof
Literackie dystopie dla młodzieży – wizje zbiorowej przyszłości
Twórca:Gromysz, Jowita