Szczegóły obiektu: Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133413 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-01-31
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 307
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Postawa obywatelska i tożsamość narodowa w podstawie programowej kształcenia ogólnego: doświadczenie Republiki Litewskiej
Twórca:Grincevičienė, Vilija; Klimka, Libertas
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Kształtowanie angielskiej (Englishness) i walijskiej (Welshness) tożsamości a edukacja obywatelska. Między realizacją (polityki) utopii a praktyką szkolną
Twórca:Hejwosz-Gromkowska, Daria
Typ:tekst
Dom rodzinny jako przestrzeń kształtowania tożsamości
Twórca:Turska, Elżbieta
Język domu rodzinnego jako rdzenna wartość kreująca tożsamość międzykulturową
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Szerląg, Alicja. Red.; Walasek, Stefania. Red.
Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy. Dylemat i wyzwanie edukacyjne
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy