Impact of student exclusion (including from the SPE) on their digitization behavior in social media
Wpływ wykluczenia uczniów (w tym z SPE) na ich zachowania cyfryzacyjne w mediach społecznościowych
Prościak, Beata
Prościak, Marcin
0000-0003-0717-9931 0000-0002-8355-4548
digitization exclusion
social exclusion
youth
SPE (special educational needs)
social networking sites
social media
wykluczenie cyfryzacyjne
wykluczenie społeczne
młodzież
SPE (speccjalne potrzeby edukacyjne)
portale społecznościowe
media społecznościowe
The aim of the work was to present the impact of student exclusion (including those with SPE [special educational needs]) on their digitization behavior in social media. Students with no special educational needs and those with SPE were taken into account. The relationship between exclusion of SPE and digitization exclusion was indicated. In addition, social exclusion in the family area was included.
Celem pracy uczyniono przedstawienie wpływu wykluczenia uczniów (w tym z SPE – specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) na ich zachowania cyfryzacyjne w mediach społecznościowych. Wzięto pod uwagę uczniów bez SPE oraz tych z SPE. Wskazano na zależności między wykluczeniem SPE oraz wykluczeniem cyfryzacyjnym. Dodatkowo uwzględniono wykluczenie społeczne w obszarze rodzinnym.
EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133531 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 21 (2/2019)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 16, 2023
Feb 18, 2022
110
122
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142763
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ wykluczenia uczniów (w tym z SPE) na ich zachowania cyfryzacyjne w mediach społecznościowych | Jan 16, 2023 |
Goździaszek, Łukasz Gołaczyński, Jacek. Red. Mazurkiewicz, Jacek. Red. Turłukowski, Jarosław. Red. Karkut, Daniel. Red.