Szczegóły obiektu: Postrzeganie wegańskiej oferty rynkowej przez konsumentów w Polsce w świetle badań ankietowych
PDF
Struktura
Zdrowie i style życia : ekonomiczne, społeczne i zdrowotne skutki pandemii.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0001-8186-7025
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
:(Red.);
:(Red.);;;;;;;;;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:132312 ;DOI: 10.34616/142112 ;
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest częścią: https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/142069
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1097
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Konsument w przestrzeni handlu detalicznego w warunkach pandemii COVID-19
Twórca:Kucharska, Barbara; Malinowska, Mirosława
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Strony redakcyjne i spis treści
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
The Role of Consumers’ Behaviour in Applying Green Marketing: An Economic Analysis of the Non-alcoholic Beverages Industry in Kosova
Twórca:Podvorica, Ganimete; Ukaj, Fatos
Typ:tekst
Współpracownik:Kozłowski, Artur
Wpływ zmian w działaniach marketingowych firm na zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19
Twórca:Młynarczyk, Justyna; Parcheta, Joanna
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Wprowadzenie
Twórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Sposoby odżywiania się przez konsumentów – nowe trendy
Twórca:Dejnaka, Agnieszka
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Style życia we współczesnym społeczeństwie i ich wpływ na zachowanie rynkowe młodych konsumentów
Twórca:Sobotko, Ewelina
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
Zmiana zachowań rynkowych pokolenia Z
Twórca:Paczka, Edyta
Typ:tekst
Współpracownik:Machaj, Mateusz. Red.