Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Social campaigns during the coronavirus pandemic - areas, content and forms of communication
social campaigns
social change campaign
social engagement
campaign message
pandemic
coronavirus pandemic
kampania społeczna
marketing społeczny
zaangażowanie społeczne
reklama społeczna
przekaz kampanii
pandemia
pandemia koronawirusa
pandemia COVID-19
Social campaigns respond to existing problems that are the subject of public interest and discourse. Events, phenomena and trends influence the development of campaigns with themes that address related social areas. The pandemic period is associated with the intensification of various problems related to threats to health and life and affects the forced changes in lifestyle. The article aims to identify the areas and key content of social campaigns conducted during the pandemic period and changes and adjustments in communication forms. The paper uses the analysis of the content and forms of communication of social campaigns. The slogans, core content and forms of messages were analyzed, resulting in identifying areas and characteristic features of messages and communication forms.
Kampanie społeczne są odpowiedzią na istniejące problemy, które są przedmiotem zainteresowania i dyskursu społecznego. Wydarzenia, zjawiska i trendy wpływają na rozwój kampanii, których tematyka dotyczy związanych z nimi obszarów społecznych. Okres pandemii wiąże się z nasileniem różnych problemów, związanych z zagrożeniami zdrowia i życia, a także wpływa na wymuszone zmiany stylu życia. Celem artykułu jest identyfikacja obszarów i kluczowych treści kampanii społecznych prowadzonych w okresie pandemii oraz związanych z nią zmian i dostosowań w zakresie wykorzystywanych form komunikowania. W badaniach wykorzystano analizę treści i form komunikowania kampanii społecznych. Analizie poddano hasła, podstawowe treści oraz formy przekazów, w wyniku której zidentyfikowano obszary oraz charakterystyczne cechy przekazów i formy komunikowania.
Nowak, Wioletta. Red.
Szalonka, Katarzyna. Red.
Kwaśnicki, Witold. Rec.
Światowy, Grażyna. Rec.
Niezgoda, Agnieszka. Rec.
Rudawska, Iga. Rec.
Niemczyk, Agata. Rec.
Witek, Lucyna. Rec.
Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.
Mruk, Henryk. Rec.
Bronkowska, Monika. Rec.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:132304 doi:10.34616/142101 ISBN 978-83-66601-61-1 (druk) ISBN 978-83-66601-62-8 (online)
The use of this material is allowed only with accordance of applicable rules of fair use or other exceptions provided by law, and any broader use requires the permission of the authorized entity
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego
Making materials available on the basis of the agreement with the owner of the property copyrights
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Copyright by Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
Sep 13, 2023
Dec 14, 2021
912
942
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142101
Edition name | Date |
---|---|
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania | Sep 13, 2023 |