- Strony redakcyjne
Szczegóły obiektu: Strony redakcyjne
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Opis:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ; : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110400 ; ; - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-08-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 55
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Notki o autorach
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Z archiwum zdjęciowego
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
How, if at All, should the Law of Trademarks Adapt to the Rise of Sensory Marketing?
Twórca:Wołangiewicz, Michał
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Twórca:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna