Szczegóły obiektu: Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108925 ;
- DOI:
doi: 10.34616/22.20.270 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 90
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Psychometric Properties of the Sociopolitical Control Scale: A Preliminary Study on a Polish Sample
Twórca:Kanafa-Chmielewska, Dorota
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Związek Nauczycielstwa Polskiego w procesie przygotowania nauczycieli do zadań wychowawczych w Polsce po II wojnie światowej
Twórca:Kahl, Edyta
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Antonio Gramsci i pedagogika krytyczna. Hegemonia, edukacja i zadania intelektualistów
Twórca:Kruszelnicki, Wojciech
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Gromysz, Jowita. Red.
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację
Twórca:Czerepaniak-Walczak, Maria
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Twórca:Humeniuk, Monika
Polskie „dzielnicowe” organy emancypacyjne u schyłku I wojny światowej i po jej zakończeniu
Twórca:Cybulski, Bogdan
Współpracownik:Koredczuk, Józef. Red.; Wiązek, Paweł. Red.