authority
critical pedagogy
definition of the situation
discursive consciousness
division and distribution of disciplinary power
education of teacher
emancipation
empowerment
hidden curriculum
ontological security
practical consciousness
reflexivity
routine
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Włodarczyk, Rafał. Red.
Turska, Katarzyna. Tłumacz
Turski, Marcin. Tł.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108925 ISBN 978-83-62618-53-8
Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Copyright by Rafał Włodarczyk
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Aug 8, 2022
Jun 3, 2020
77
83
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118605
Edition name | Date |
---|---|
Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers | Aug 8, 2022 |
Żłobicki, Wiktor Włodarczyk, Rafał. Red. Turska, Katarzyna. Tłumacz Turski, Marcin. Tł.
Kuczyńska, Alicja. Ed.
Czerepaniak-Walczak, Maria
Kruszelnicki, Wojciech Włodarczyk, Rafał. Red. Gromysz, Jowita. Red.
Kahl, Edyta Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Koredczuk, Józef. Red. Wiązek, Paweł. Red.