Szczegóły obiektu: Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108924 ;
- DOI:
doi: 10.34616/22.20.269 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 64
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Włoch, Stanisława
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst