Szczegóły obiektu: Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108915 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-08-08
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 96
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Czy obecnie możliwa jest zmiana sposobu myślenia praktyki prawniczej? Recenzja książki „Wiadomość od cesarza” Michała Stambulskiego (Scholar 2020)
Twórca:Bednarek, Mikołaj
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Demokracja, utopia, wychowanie
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Democracy, Utopia, Education
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Refleksyjność człowieka wobec świata znaczeń
Twórca:Lubowicka, Grażyna
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
"Emil", czyli rzecz o dobrym miejscu
Twórca:Uglanica, Laura
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst