Szczegóły obiektu: Transgression – Transdisciplinarity – Translation
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108914 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 39
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Twórca:Sladek, Anna
Which literary theory tools can a psychologist use for interpreting language communication?
Twórca:Kuncewicz, Dorota; Sokołowska, Ewa; Sobkowicz, Jolanta
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Ed.; Kuczyńska, Alicja. Red.
Utopia w perspektywie pedagogiki współczesnej
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Współpracownik:Gromysz, Jowita. Red.; Włodarczyk, Rafał. Red.
Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Interdyscyplinarna Pracownia Prawa Medycznego i Bioetyki (2013–2015)
Twórca:Wnukiewicz-Kozłowska, Agata
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
The contribution of Polish technical thought to the quality of life in developed countries
Twórca:Wachowska, Małgorzata
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
Metodologia badań przekładów Bhagawadgity
Twórca:Łozowska, Alicja
Data:2018
Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.