Szczegóły obiektu: Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
PDF
Struktura
Zdrowie i style życia : wyzwania ekonomiczne i społeczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0003-1466-2454
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;;
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:99749 ;
- DOI:
10.34616/23.19.124 - Język:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:908035
- Jest częścią:
Zdrowie i style życia - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-12-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-02-24
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 10436
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Twórca:Światowy, Grażyna
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Zdrowie dzieci i młodzieży jako produkt medialny? (analizy i refleksje)
Twórca:Kowalski, Mirosław
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
W trosce o zdrowie psychiczne młodzieży – pomiędzy dialogiem a biblioterapią
Twórca:Janowiec, Anna; Kociołek, Roksana; Majcher, Agnieszka
Typ:tekst
Współpracownik:Czernianin, Wiktor. Red.
Orientacja prozdrowotna pracodawców w Polsce w świetle badań
Twórca:Sadowa, Agnieszka; Sadowa, Małgorzata
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Oddziaływania projektowe promujące zdrowy styl życia dziecka
Twórca:Furmanowska, Mirosława