Szczegóły obiektu: Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95778 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 60
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Twórca:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Twórca:Humeniuk, Monika
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Twórca:Różańska, Aniela
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika