Szczegóły obiektu: Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95776 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 57
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Democracy, Utopia, Education
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Twórca:Paszenda, Iwona
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Success in Everyday Life
Twórca:Paszenda, Iwona
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor