Szczegóły obiektu: Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Technika wykonania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95770 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-08-10
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 71
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Anarchism café racer
Twórca:Antonów, Radosław
Typ:tekst
Teologia postępowa jako teologia inkluzywna i jej praktyczne zastosowanie na przykładzie ProgressiveChristianity.org
Twórca:Skurczyński, Łukasz P.
Bruno Latour’s Theo-Ecologies and Eco-Theologies, or on the Pedagogical Potential of a Hybrid Language as an Inspiration for a Religious studies Pedagogy of Religion
Twórca:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Twórca:Dembiński, Mariusz
Popkulturowe ilustracje utopii społecznych, czyli o edukacyjnym potencjale kultury popularnej
Twórca:Jakubowski, Witold
Antonio Gramsci i pedagogika krytyczna. Hegemonia, edukacja i zadania intelektualistów
Twórca:Kruszelnicki, Wojciech
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Gromysz, Jowita. Red.
Chrześcijanie w muzułmańskiej Republice Indonezji
Twórca:Szydłowska, Ewelina
Współpracownik:Uniwersytet Wrocławski. Pracownia Badań Praw Orientalnych; Sadowski, Mirosław (1964- ). Red.; Uniwersytet Wrocławski. Katedra Doktryn Politycznych i Prawnych