Szczegóły obiektu: Rola rodziców i szkoły w edukacji dzieci na emigracji na przykładzie Polskiej Szkoły Przedmiotów Ojczystych im. Tadeusza Kościuszki w Londynie
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95648 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-06
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 158
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Тенденції формування рідномовного освітнього просторумігрантів у полілінгвальному середовищікраїн поселення
Twórca:Романюк, Світлана
Typ:tekst
Emotional intelligence of parents and their reaction to a child’s speech disfluency
Twórca:Humeniuk, Ewa; Tarkowski, Zbigniew; Góral-Półrola, Jolanta
Typ:tekst
Istota władzy rodzicielskiej
Twórca:Stępień, Martyna
Współpracownik:Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.; Jakubowski, Sebastian. Red.
Rola rodziców w rozwoju dziecka niesłyszącego
Twórca:Jagoszewska, Iwona
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Winczura, Barbara. Red.
Porozumienie miedzy pokoleniami w rodzinie - płaszczyzny rozwoju
Twórca:Kozubska, Alicja
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Albański, Leszek. Red.