- Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Szczegóły obiektu: Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89343 ; https://doi.org/10.34616/22.19.220 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1602
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Twórca:Paszenda, Iwona
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Democracy, Utopia, Education
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Między wizją a utopią. Rola edukacji
Twórca:Ferenz, Krystyna
Thinking about Multiethnicity
Twórca:Wojdon, Joanna
O rozczarowaniu utopią i myśleniu krytycznym
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Myśląc o wieloetniczności
Twórca:Wojdon, Joanna