@misc{_Praktyki_2018, copyright={Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego}, howpublished={online}, year={2018}, publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={pol}, abstract={Niniejszy tom prezentuje sposób myślenia o praktykach pedagogicznych jako o integralnej części profesjonalnego przygotowania nauczycieli do pracy. O jego strukturze zadecydowały obszary, którym Autorzy nadali szczególne znaczenie i w obrębie których toczyły się naukowe dyskusje. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania dotyczące teoretycznych podstaw praktyk pedagogicznych w kontekście modelu edukacji nauczyciela oraz refleksje na temat znaczenia praktyk pedagogicznych dla budowania postawy nauczyciela – świadomego profesjonalisty. Teksty zamieszczone w drugiej części prezentują przykłady rozwiązań stosowanych w praktykach pedagogicznych w kontekście kształtowania/doskonalenia kompetencji nauczycieli wczesnej edukacji. W trzeciej części tomu Autorzy skoncentrowali się na ukazaniu praktyk pedagogicznych z perspektywy ich uczestników: studentów-praktykantów i nauczycieli.}, title={Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania}, keywords={praktyki pedagogiczne, nauczyciele, studenci, przygotowanie zawodowe, szkoła}, }