@misc{_Praktyki_2018,
 copyright={Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego},
 howpublished={online},
 year={2018},
 publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={pol},
 abstract={Niniejszy tom prezentuje sposób myślenia o praktykach pedagogicznych jako o integralnej części profesjonalnego przygotowania nauczycieli do pracy. O jego strukturze zadecydowały obszary, którym Autorzy nadali szczególne znaczenie i w obrębie których toczyły się naukowe dyskusje. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania dotyczące teoretycznych podstaw praktyk pedagogicznych w kontekście modelu edukacji nauczyciela oraz refleksje na temat znaczenia praktyk pedagogicznych dla budowania postawy nauczyciela – świadomego profesjonalisty. Teksty zamieszczone w drugiej części prezentują przykłady rozwiązań stosowanych w praktykach pedagogicznych w kontekście kształtowania/doskonalenia kompetencji nauczycieli wczesnej edukacji. W trzeciej części tomu Autorzy skoncentrowali się na ukazaniu praktyk pedagogicznych z perspektywy ich uczestników: studentów-praktykantów i nauczycieli.},
 title={Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania},
 keywords={praktyki pedagogiczne, nauczyciele, studenci, przygotowanie zawodowe, szkoła},
}