@misc{Jezierska-Wiejak_Elżbieta_Praktyki_2018, author={Jezierska-Wiejak, Elżbieta}, copyright={Copyright by Elżbieta Jezierska-Wiejak}, howpublished={online}, year={2018}, publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={pol}, abstract={Praktyki pedagogiczne w kształceniu nauczyciela dziecka młodszego stanowią istotny element nabywania kompetencji zawodowych. Ich celem jest poznanie, jak funkcjonuje instytucja edukacyjna (przedszkole, szkoła), oraz doskonalenie umiejętności nauczycielskich. Interesujące wydaje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, jak mają się założenia do sytuacji rzeczywistej. Próbę odpowiedzi na to pytanie podejmę w oparciu o opinie studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna IP UWr oraz nauczycieli przedszkoli i szkół.}, title={Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?}, doi={https://doi.org/10.34616/22.19.027}, keywords={instytucja edukacyjna, kompetencje zawodowe, praktyki pedagogiczne, przedszkole, rola nauczyciela, szkoła, wprowadzenie do zawodu}, }