@misc{Włoch_Stanisława_„Uczymy_2018,
 author={Włoch, Stanisława},
 copyright={Copyright by Stanisława Włoch},
 howpublished={online},
 year={2018},
 publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={pol},
 abstract={Zachodzące zmiany społeczne, polityczne, technologiczne oraz kulturowe wymagają zmian w kształceniu nauczycieli. Efekty i rozwój ucznia zależą bowiem w dużym stopniu od ich wiedzy i kompetencji. Współczesny system kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji zawiera wiele luk i nie uwzględnia zmian zachodzących w rozwoju dziecka. Największe kontrowersje budzi praktyka pedagogiczna, która jest zaniedbanym ogniwem w kształceniu nauczycieli. W artykule dokonano próby opracowania modelowego kształcenia pedagogów wczesnej edukacji oraz próby odpowiedzi na pytanie o to, jakie należy podjąć działania w zakresie kształcenia praktycznego zgodnie z tendencjami europejskimi.},
 title={„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji},
 doi={https://doi.org/10.34616/22.19.022},
 keywords={edukacja, praktyka pedagogiczna, student, nauczyciel, zmiana},
}