@misc{Włoch_Stanisława_„Uczymy_2018, author={Włoch, Stanisława}, copyright={Copyright by Stanisława Włoch}, howpublished={online}, year={2018}, publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={pol}, abstract={Zachodzące zmiany społeczne, polityczne, technologiczne oraz kulturowe wymagają zmian w kształceniu nauczycieli. Efekty i rozwój ucznia zależą bowiem w dużym stopniu od ich wiedzy i kompetencji. Współczesny system kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji zawiera wiele luk i nie uwzględnia zmian zachodzących w rozwoju dziecka. Największe kontrowersje budzi praktyka pedagogiczna, która jest zaniedbanym ogniwem w kształceniu nauczycieli. W artykule dokonano próby opracowania modelowego kształcenia pedagogów wczesnej edukacji oraz próby odpowiedzi na pytanie o to, jakie należy podjąć działania w zakresie kształcenia praktycznego zgodnie z tendencjami europejskimi.}, title={„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji}, doi={https://doi.org/10.34616/22.19.022}, keywords={edukacja, praktyka pedagogiczna, student, nauczyciel, zmiana}, }