@misc{Kochanowska_Ewa_Przekonania_2017,
 author={Kochanowska, Ewa},
 copyright={Copyright by Ewa Kochanowska},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2017},
 publisher={Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={pol},
 abstract={Jednym z głównych czynników wyznaczających podejście nauczycieli do rozwijania potencjału uczenia się dziecka jest sposób jego rozumienia oraz przekonania nauczycieli co do możliwości i sposobów jego rozwijania. W opracowaniu podjęto próbę przedstawienia przeświadczeń i opinii nauczycieli na temat potencjału uczenia się dzieci w młodszym wieku szkolnym oraz możliwości jego rozwijania, uzyskanych na podstawie analizy wypowiedzi udzielonych przez nauczycieli w trakcie przeprowadzonych z nimi wywiadów narracyjnych. Przekonania nauczycieli w odniesieniu do potencjału uczenia się dziecka decydują o sposobie planowania i przebiegu procesu dydaktyczno-wychowawczego, a w konsekwencji o charakterze zmian w osobowościach uczniów. Stąd potrzeba weryfikacji, zwłaszcza błędnych, przekonań nauczycieli w odniesieniu do podjętej w opracowaniu kwestii.},
 title={Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym},
 doi={https://doi.org/10.34616/22.19.050},
 keywords={dziecko w młodszym wieku szkolnym, potencjał uczenia się, przekonania nauczycieli},
}