@misc{Pluta_Jacek_Wizerunek,
 author={Pluta, Jacek and Błaszczyk, Mateusz and Banaszak, Ewa and Kajdanek, Katarzyna},
 copyright={Copyright by Biuro Festiwalowe IMPART 2016},
 copyright={Copyright by Uniwersytet Wrocławski},
 copyright={Copyright by Urząd Miasta Wrocławia},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 publisher={Instytut Socjologii Uniwersytet Wrocławski},
 publisher={Biuro Festiwalowe IMPART 2016},
 language={pol},
 abstract={Raport prezentuje wyniki badań kwestionariuszowych przeprowadzonych na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie ludności Polski w wieku 16+. Celem badań zrealizowanych w marcu 2017 roku było określenie potencjału wizerunkowego Wrocławia w kontekście wydarzeń Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Szczegółowej ocenie respondentów poddano kwestię Wrocławia jako miasta organizatora ESK Wrocław 2016, w pomiarze uwzględniono rozpoznawalność miasta w roli gospodarza ESK oraz oceny tej roli. Respondentów zapytano także o powody przyjazdu do Wrocławia w tym również te łączące się z okazją do uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych.},
 title={Wizerunek Wrocławia w perspektywie ESK Wrocław 2016. Raport z ogólnopolskich badań sondażowych},
 doi={https://doi.org/10.23734/26.17.018},
 keywords={Europejska Stolica Kultury, Wrocław, społeczne efekty ESK, potencjał wizerunków, marka},
}