@misc{Pluta_Jacek_Wizerunek, author={Pluta, Jacek and Błaszczyk, Mateusz and Banaszak, Ewa and Kajdanek, Katarzyna}, copyright={Copyright by Biuro Festiwalowe IMPART 2016}, copyright={Copyright by Uniwersytet Wrocławski}, copyright={Copyright by Urząd Miasta Wrocławia}, address={Wrocław}, howpublished={online}, publisher={Instytut Socjologii Uniwersytet Wrocławski}, publisher={Biuro Festiwalowe IMPART 2016}, language={pol}, abstract={Raport prezentuje wyniki badań kwestionariuszowych przeprowadzonych na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie ludności Polski w wieku 16+. Celem badań zrealizowanych w marcu 2017 roku było określenie potencjału wizerunkowego Wrocławia w kontekście wydarzeń Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Szczegółowej ocenie respondentów poddano kwestię Wrocławia jako miasta organizatora ESK Wrocław 2016, w pomiarze uwzględniono rozpoznawalność miasta w roli gospodarza ESK oraz oceny tej roli. Respondentów zapytano także o powody przyjazdu do Wrocławia w tym również te łączące się z okazją do uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych.}, title={Wizerunek Wrocławia w perspektywie ESK Wrocław 2016. Raport z ogólnopolskich badań sondażowych}, doi={https://doi.org/10.23734/26.17.018}, keywords={Europejska Stolica Kultury, Wrocław, społeczne efekty ESK, potencjał wizerunków, marka}, }