@misc{Lendzion_Joanna_Teachers-to-be_2017, author={Lendzion, Joanna}, copyright={Copyright by Joanna Lendzion}, address={Wrocław}, howpublished={online}, year={2017}, publisher={Zakład Edukacji Międzykulturowej i Badań nad Wsparciem Społecznym Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={eng}, abstract={Artykuł zawiera analizę porównawczą wyników sondażu diagnostycznego (w połączeniu z narzędziem fluencji werbalnej) przeprowadzonego dwukrotnie (czerwiec 2015 i 2016) wśród studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach kończących nauczycielskie studia licencjackie na kierunku pedagogika.}, title={Teachers-to-be and Islam. Has a change taken place?}, type={tekst}, doi={https://doi.org/10.23734/mcs.2017.1.103.113}, keywords={islam, islamofobia, nauczyciel, tolerancja, wiedza, wielokulturowość}, }