@misc{Lendzion_Joanna_Teachers-to-be_2017,
 author={Lendzion, Joanna},
 copyright={Copyright by Joanna Lendzion},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2017},
 publisher={Zakład Edukacji Międzykulturowej i Badań nad Wsparciem Społecznym Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={eng},
 abstract={Artykuł zawiera analizę porównawczą wyników sondażu diagnostycznego (w połączeniu z narzędziem fluencji werbalnej) przeprowadzonego dwukrotnie (czerwiec 2015 i 2016) wśród studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach kończących nauczycielskie studia licencjackie na kierunku pedagogika.},
 title={Teachers-to-be and Islam. Has a change taken place?},
 type={tekst},
 doi={https://doi.org/10.23734/mcs.2017.1.103.113},
 keywords={islam, islamofobia, nauczyciel, tolerancja, wiedza, wielokulturowość},
}