@misc{Górka_Marta_Rodzaje_2015,
 author={Górka, Marta},
 copyright={Copyright by Marta Górka},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2015},
 publisher={E-Wydawnictwo. Prawnicza i Ekonomiczna Biblioteka Cyfrowa. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={pol},
 abstract={Dekoncentracja wewnętrzna jest z założenia instytucją o charakterze fakultatywnym – organ administracji publicznej może, ale nie musi, z niej korzystać. Jednak zdarzają się przypadki, w których ustawodawca odchodzi od fakultatywnej formy dekoncentracji wewnętrznej i nadaje jej charakter obligatoryjny. Oprócz dekoncentracji wewnętrznej fakultatywnej i obligatoryjnej mamy jeszcze do czynienia z dekoncentracją wewnętrzną na mocy porozumienia i dekoncentracją wewnętrzną ustawową. Dekoncentracja wewnętrzna to instytucja, dzięki której administracja publiczna jest w stanie odpowiadać na stojące przed nią wyzwania i oczekiwania społeczne, dlatego ustawodawca wprowadził różne jej rodzaje.},
 title={Rodzaje dekoncentracji wewnętrznej w materialnym prawie administracyjnym},
 type={Text},
 keywords={dekoncentracja wewnętrzna fakultatywna, dekoncentracja wewnętrzna ustawowa, dekoncentracja wewnętrzna na mocy porozumienia, upoważnienie administracyjne, dekoncentracja wewnętrzna, dekoncentracja wewnętrzna obligatoryjna},
}