@misc{Kijewska_Agnieszka_Oczekiwania_2021, author={Kijewska, Agnieszka}, copyright={Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2021}, copyright={Copyright by CNS}, address={Wrocław}, howpublished={online}, year={2021}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={pol}, abstract={Pokolenie Z stanowi aktualnie najmłodszą grupę na rynku pracy. Budowanie karieryzawodowej przez jej przedstawicieli zbiegło się w czasie z intensywnym rozwojem działańz zakresu wewnętrznego employer brandingu. Nadrzędnym celem niniejszego artykułu jest próba wyodrębnienia najbardziej znaczących oczekiwań i potrzeb, jakie przejawiają członkowie generacji Z względem budowania marki pracodawcy wewnątrz organizacji. Aby tego dokonać, zrealizowanezostało badanie jakościowe, które przyjęło formę pogłębionych wywiadów indywidualnych. Dane zdobyte podczas dziewięciu spotkań z przedstawicielami pokolenia Z mogą posłużyć jako zbiór wskazówek dla organizacji decydujących się na zatrudnienie młodych osób.}, type={tekst}, title={Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych}, doi={https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.4}, keywords={pokolenie Z, employer branding, wewnętrzny employer branding, marka pracodawcy}, }