@misc{Kijewska_Agnieszka_Oczekiwania_2021,
 author={Kijewska, Agnieszka},
 copyright={Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2021},
 copyright={Copyright by CNS},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2021},
 publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego},
 language={pol},
 abstract={Pokolenie Z stanowi aktualnie najmłodszą grupę na rynku pracy. Budowanie karieryzawodowej przez jej przedstawicieli zbiegło się w czasie z intensywnym rozwojem działańz zakresu wewnętrznego employer brandingu. Nadrzędnym celem niniejszego artykułu jest próba wyodrębnienia najbardziej znaczących oczekiwań i potrzeb, jakie przejawiają członkowie generacji Z względem budowania marki pracodawcy wewnątrz organizacji. Aby tego dokonać, zrealizowanezostało badanie jakościowe, które przyjęło formę pogłębionych wywiadów indywidualnych. Dane zdobyte podczas dziewięciu spotkań z przedstawicielami pokolenia Z mogą posłużyć jako zbiór wskazówek dla organizacji decydujących się na zatrudnienie młodych osób.},
 type={tekst},
 title={Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych},
 doi={https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.4},
 keywords={pokolenie Z, employer branding, wewnętrzny employer branding, marka pracodawcy},
}