@misc{Dyksik_Dorota_Pandemia_2021, author={Dyksik, Dorota}, copyright={Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2021}, copyright={Copyright by CNS}, address={Wrocław}, howpublished={online}, year={2021}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego}, language={pol}, abstract={Praca koncentruje się na zmianach, jakie zachodzą w reklamie komercyjnej w czasie pandemii COVID-19. Współczesny świat charakteryzuje zbyt duże przywiązanie wagi do dóbr materialnych. Napędzany przez reklamę konsumpcjonizm przyczynia się do niszczenia dawnych idei. Ogłoszona 11 marca 2020 roku przez Światową Organizację Zdrowia pandemia wymusza na nadawcach komunikatów reklamowych porzucenie dotychczas prowadzonej komunikacji na rzecz powrotu do wartości uniwersalnych. Zaprezentowane w pracy przykłady reklam, które powstaływ trakcie pandemii, wyraźnie pokazują, jak istotne są komunikowanie o wartościach bliskich odbiorcom oraz obserwacja stale zmieniającej się rzeczywistości i co za tym idzie nastrojów społeczeństwa.}, title={Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei}, type={tekst}, doi={https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.1}, keywords={pandemia, reklama, real-time marketing, konsumpcjonizm, wartości uniwersalne}, }