@misc{Młynarczyk-Tomczyk_Anita_Portfolio_2022,
 author={Młynarczyk-Tomczyk, Anita},
 copyright={Copyright by Anita Młynarczyk-Tomczyk},
 copyright={Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny},
 address={Wroclaw},
 howpublished={online},
 year={2022},
 publisher={Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny},
 language={pol},
 abstract={Portfolio to prosta, a zarazem uniwersalna metoda kształcenia, która może być stosowana na różnych szczeblach nauczania. W jej skład mogą wchodzić zestawy różnych elementów. Od wielu lat metodę tę stosuje się w polskich szkołach. Zagościła ona nawet w pracy szkół wyższych i sprawdziła się, tym bardziej więc stanowi przykład dobrych praktyk w pracy ze studentami, w tym tymi przygotowującymi się do zawodu nauczyciela.Artykuł stanowi próbę prezentacji osobistych refleksji autorki płynących z praktyki wykorzystywania tej metody kształcenia w pracy ze studentami specjalności nauczycielskiej.Teczka portfolio, złożona z materiałów przydatnych w przyszłej pracy zawodowej, przy odpowiednim dobraniu i wyselekcjonowaniu, może stać się niezastąpiona w trudnym okresie adaptacji do zawodu nauczyciela. Może ona stanowić również bazę wyjściową do e-portfolio studenta, w którym będzie dokumentował własny proces uczenia się i rozwoju w dłuższym okresie},
 title={Portfolio i e-portfolio jako wsparcie osobistego rozwoju studentów specjalności nauczycielskiej},
 type={tekst},
 doi={https://doi.org/10.34616/eks.2022.3.1.115.133},
 keywords={dydaktyka, szkoła wyższa, teczka tematyczna, zasób, prezentacja, rozwój},
}