@misc{Szymala_Jacek_Gry_2020,
 author={Szymala, Jacek},
 copyright={Copyright by Jacek Szymala},
 copyright={Copyright by Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2020},
 publisher={Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Instytut Historyczny},
 language={pol},
 abstract={Autor przedstawił w artykule propozycje dydaktyki szkół mundurowych na poziomie średnim i wyższym z wykorzystaniem gier komputerowych. Zarówno gry, jaki poligon są w opracowaniu definiowane w kontekście pandemii – wiąże się to z ich praktycznym zastosowaniem. Tekst można zaklasyfikować jako model edukacji performatywnej lub studium przypadku (z) historii wizualnej w działaniu. Uwaga została zwrócona na gry-symulatory, zwłaszcza żołnierza i policjanta. Istotne jest, aby do doświadczeń uczniów/studentów-graczy nawiązywali nie tylko nauczyciele przedmiotów specjalistycznych (edukacja wojskowa, edukacja policyjna), ale także obowiązkowych przedmiotów humanistycznych, w tym historii i wiedzy o społeczeństwie.},
 title={Gry komputerowe jako poligon : propozycje dydaktyki szkół służb mundurowych},
 type={tekst},
 doi={https://doi.org/10.34616/EKS.2020.1.105.117},
}