@misc{Kocemba_Karolina_Dydaktyka_2020,
 author={Kocemba, Karolina and Stambulski, Michał},
 copyright={Copyright by Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)},
 address={Wrocław},
 howpublished={online},
 year={2020},
 publisher={Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)},
 publisher={Inicjatywa Wydawnicza „Chiazm”},
 language={eng},
 language={pol},
 abstract={Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST) w okresie od stycznia do czerwca 2018 przeprowadziło badanie szkolenia (aplikacji) sędziów i prokuratorów w Polsce. Na ankietę odpowiedziało 186 osób, co stanowiło 13,3% ogółu aplikantów w kształcącej przyszłych sędziów i prokuratorów Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury. Ankieta miała na celu wykazać cechy dydaktyczne aplikacji, określić sytuację materialną aplikantów oraz sprawdzić, czy istnieje korelacja między formami dydaktycznymi i sytuacją materialną a oceną edukacji. Uzyskane wyniki odniesiono do innych aplikacji (adwokackiej oraz radcowskiej) i prawniczej edukacji akademickiej … (ze wstępu).},
 title={Dydaktyka ma znaczenie : aplikacja sędziowska i prokuratorska w Polsce},
 type={tekst},
 keywords={edukacja prawnicza, aplikacje prawnicze, prawo, sędziowie, prokuratorzy},
}