@misc{Kocemba_Karolina_Dydaktyka_2020, author={Kocemba, Karolina and Stambulski, Michał}, copyright={Copyright by Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)}, address={Wrocław}, howpublished={online}, year={2020}, publisher={Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)}, publisher={Inicjatywa Wydawnicza „Chiazm”}, language={eng}, language={pol}, abstract={Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST) w okresie od stycznia do czerwca 2018 przeprowadziło badanie szkolenia (aplikacji) sędziów i prokuratorów w Polsce. Na ankietę odpowiedziało 186 osób, co stanowiło 13,3% ogółu aplikantów w kształcącej przyszłych sędziów i prokuratorów Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury. Ankieta miała na celu wykazać cechy dydaktyczne aplikacji, określić sytuację materialną aplikantów oraz sprawdzić, czy istnieje korelacja między formami dydaktycznymi i sytuacją materialną a oceną edukacji. Uzyskane wyniki odniesiono do innych aplikacji (adwokackiej oraz radcowskiej) i prawniczej edukacji akademickiej … (ze wstępu).}, title={Dydaktyka ma znaczenie : aplikacja sędziowska i prokuratorska w Polsce}, type={tekst}, keywords={edukacja prawnicza, aplikacje prawnicze, prawo, sędziowie, prokuratorzy}, }